Mutiara Kata

Harta yang paling menguntungkan ialah SABAR. Teman yang paling akrab adalah AMAL. Pengawal peribadi yang paling waspada DIAM. Bahasa yang paling manis SENYUM. Dan ibadah yang paling indah tentunya KHUSYUK

Thursday 6 December 2012

Miss me?


 Hai . Assalamualaikum

Oh ya.. Dah lama sangat tak menaip kan . So, hari nie i got something to share dgn korang semua. Semalam kan kan kan . Opsss* nk cerita ke idok ye? Hmmm.. Okay la okay la, kite cerita. Act, semalam aku ada mimpi. Mimipi yang indah, agak indah la. Yknow what ? Aku mimpi jumpa seseorang lelaki yang sangat menyayangi dan mencintai aku sepenuh hati. Yeah i know, korang mesti cakap aku gila tapi ia sememangnya terjadi. Lelaki tue romantik sangat. Memula macam nie, aku pegy camping dekat mana ntah tetiba masa kita orang *kawan2 aku* tgh buat discussion adalah sorang mamat nie datang duduk sebelah aku. Luls. Dalam hati aku cakap " Mcm takda tempat lain dah mamat nie". Act, memang tkda tempat lain dh pun sebab tue dia duduk situ. Lepas tue, mulalah temuramah dia tue,. Tnya mcm2 sampai aku rasa rimas jgk kdg2. Then, dah lama2 tue kami jadi rapat. 

Like peanut & butter

 Yeah ! Dia layan aku baik sgt sepanjang kita orang kawan tue sampai lah suatu hari dia ckp dia nk jumpa parents aku. Seriously, aku tak sangka dia sangat2 lah berani.   I really appreciate your braveness. He keeps asking me bila boleh jumpa bila boleh jumpa. Ugh, at last aku bawa jugaklah jumpa. He said to my dad that he really loves me and would never hurt me and bla bla....
I'm so touched. Tetiba.............  bunyi lagu *Ku Pilih Hatimu . Ciss, jam loceng bunyi da.. Tk sempat nk tahu  mimpi selanjutnya dah terjaga. Yeah, sampai situ jelah ceritanya. Lain kali sambung lagi ye, tue pun kalau mimpi dia lagi. Hehe. Walaupun ia hanya mainan tidur tapi ia mampu membuatku tersenyum sampai ke telinga. LOL 
Ya Allah, seandainya dia jodohku kau ketemukan lah kami suatu hari nanti. Walaupun ia hanya mimpi =)

yanilavigne:

More quotes here..

No comments:

Post a Comment