Mutiara Kata

Harta yang paling menguntungkan ialah SABAR. Teman yang paling akrab adalah AMAL. Pengawal peribadi yang paling waspada DIAM. Bahasa yang paling manis SENYUM. Dan ibadah yang paling indah tentunya KHUSYUK

Thursday 14 June 2012

Program Strive For Excellence





Tumblr_m5kv84cczr1qa1gu6o1_500_large

Hari nie sekolah sayaaa ada buat satu program untuk pelajar-2 yang bakal menduduki Peperiksaan Menengah Rendah iatu PMR. K, skema gila bila guna saya sebab jarang gila guna. Biaselakan , orang Penang. Kena lah kasar sikit. Aku hang, aku hang. Program tue diberi nama "Strive For Excellence" yg dianjurkan oleh guru-2 yang amat penyayang dan mengambil berat terhadap murid-2 nya. Penceramah tue agak awesome, cara dia membuatkan orang tak bosan bila dengar. Penceramah tue merupakan seorang guru dari SMK Berapit. Untunglah bebudak Berapit dapat cikgu tue, tapi kami pelajar High School Bukit Mertajam lagilah beruntung dapat cikgu-2 yang sangat mengambil berat tentang kami. Act, semua pelajar beruntung kerana di setiap sekolah di anugerahkan guru-2 yang penyayang. Ye ke? Haha, tak tahu lar betul ke idak . Okay, nak tahu tak? Semalam kan, aku kan ,pergi kedai kan, nampak abang-2 handsome woah.. Bebudak UITM yang baru masuk agaknye. K, abaikan . Memang gedik tak da kerja . Aku baru tahu yang bebudak UITM dah masuk. Yelakan, dah lama tak keluar rumah jadi macam katak dibawah tempurung. Tue yang tak tau apa-2 ;)

No comments:

Post a Comment