Mutiara Kata

Harta yang paling menguntungkan ialah SABAR. Teman yang paling akrab adalah AMAL. Pengawal peribadi yang paling waspada DIAM. Bahasa yang paling manis SENYUM. Dan ibadah yang paling indah tentunya KHUSYUK

Saturday 16 June 2012

Setiap Gambar Ada Cerita .


Flowers

Assalamualaikum guys. Bak kata Yuna Zarai , setiap gambar ada lagu tapi bagi Nadia Hyun Ae *NamaFamous , setiap gambar ada cerita. Famous la sangat . Puihh.. K,perasan kejap. Who cares kan. Hari ini saya sangat berbesar hati kerana masih dapat menari-narikan jejari di anak-2 keyboard. Alhamdulillah, Tuhan masih memberi peluang kepada saya untuk hidup. Sejak dua menjak nie banyak perkara yang tak dijangka berlaku kepada daku. Hmm.. Alahai, nasib la hati nie kuat dan tabah untuk menghadapi semua  tue. Kenapa lah ada jugak hati yang tak puas hati. Apa yang aku dah buat kat kau? K, terus terang aku cakap dulu memang aku tak berapa suka dengan kau tapi sekarang semuanya dah berakhir. Aku dah lupakan segala benda yang kau dah buat pada aku. Aku tak nak hidup bermusuh-musuhan. Mak aku ajar aku supaya sentiasa memaafkan orang lain.Tak terdetik pun dihati aku nie nak benci dekat kau tapi.. kenapa kau tak boleh lupa lagi semua tue ? Kau siap pergi canang cerita dekat orang yang kata aku jahat. K,fine. aku terima je segala yang kau cakap tue walaupun aku tak salah. Hanya Tuhan saja yang tau segala-galanya. Kau tak berhak langsung judge orang kalau diri sendiri tue tak betul. Aku tak kisah kalau kau still tak suka aku or whatever tapi aku nak kau tahu yang aku dah lama maafkan kau. I already forgive you friend and i hope you could change and be a better person.

 Sincerely from your old friend (' ',)

No comments:

Post a Comment