Mutiara Kata

Harta yang paling menguntungkan ialah SABAR. Teman yang paling akrab adalah AMAL. Pengawal peribadi yang paling waspada DIAM. Bahasa yang paling manis SENYUM. Dan ibadah yang paling indah tentunya KHUSYUK

Monday 17 December 2012

Assalamualaikum & Selamat Malam 


Berdebarnya nak tulis entry nie. Ya Allah, engkau saja yang tahu apa yang aku rasa sekarang nie. Nervous gila ! Hari rabu nie dah nak amik result. Alahai.. hari nie dh 17 esok pulak 18 then dah sampai tarikh yg ditunggu-tunggu oleh semua calon PMR batch 2012 . Fuhh... Takut kan korang ?  Agaknya aku pegy amik result dengan abah je lah, mak ada kerja sikit. Hmph, sokaylah. I do understand you mum :*
Tadi pagi mak mesej cakap dia tak sabar nak tunggu result aku keluar. Yg aku nie dah macam cacing kepanasan dah. Gabra gilerr . Tau tak apa itu 'gabra'? Gabra nie bahasa orang utagha haa.. Dia lebih kurang macam nervous la jugak. Ya Allah, aku memohon kepadamu semoga engkau memberikan keputusan yang cemerlang kepada kami semua terutamanya warga High School Bukit Mertajam. Anyway, thanks for those who wish me goodluck . Okay, jangan tanya tau kalau results aku teruk. Yela, sapa yg suka kalau dapat teruk kan. Even our parents pun akan kecewa. Apa2 pun aku redha je result yg bakal aku dapat nanti. 


basorex-ic:

icanbecauseicant:

you-be-my-inspiration:

attractuve:

awkwardjamie:

lovemetoinfinity:

sexting-inchurch:

the way he looks at her…….

i wish someone would look at me that way

maybe they do, but like Hermione, you’re just not looking.

that last comment 

aw

i wish someone looked at me like that, and i know for a fact, nobody is. 

*looks at all of you that way* and then their was peace
Ahh.. Rindu dorang nie Ron Weasley & Hermione Granger. Lagi rindu HARRY POTTER </3
*Sempat lagi

No comments:

Post a Comment