Mutiara Kata

Harta yang paling menguntungkan ialah SABAR. Teman yang paling akrab adalah AMAL. Pengawal peribadi yang paling waspada DIAM. Bahasa yang paling manis SENYUM. Dan ibadah yang paling indah tentunya KHUSYUK

Sunday 17 June 2012

Hari Yang Membawa Bahagia . LOL

255561_434693343228535_1094990837_n_large

K, title diatas menunjukkan berapa excited nya saya ingin bercerita pada petang yang agak kemendungan ini. So,abaikan pasal cuaca yang tak menentu sekarang nie. Sekejap panas, sekejap sejuk. Back to our topic. Mesti korang tertanya-tanyakan kenapalah si Nadia nie over excited sangat. Dia nak kahwin ke? Hello, saya nak kahwin apanye. Special boyfriend pun belum ada. Agaknya lambat lagi kot nak tulis entry pasal my wedding. Lol.. Berangan je. Actually, kenapa title diatas mengatakan hari ini hari yang membawa bahagia kerana..... Jeng3, ikuti kisah yang bakal saya karang sebentar lagi.
|
|
Ceritanya bermula begini. Pagi tadi sewaktu aku sedang meng-online ada terbaca satu status yang di post oleh rakan seperjuangan, Amirah Syamimi. Dia post cakap yang results Midyear Exam dh keluar ! Ohmy gosh.. *buat muka beruk. Dengan segeranya aku berlari menuju ke bilik lalu mencapai lappy untuk melihat results yang dah tertera di laman web SAPS. Aku memasukkan no IC yang diminta lalu dia telah mengesahkan no IC tue. Dadaku berdegup kencang dan  kedengaran lagu Moves Like Jaggers yang dimainkan oleh perutku. Perutku rupa-rupanya masih tidak diisi dengan sekelumit makanan pun. Aku akhirnya menekan button papar slip peperiksaan. Alhamdulillah, aku dapat no 2 dalam kelas . Aku menjerit seperti orang gila sehingga mak ku yang nyenyak tidur terjaga. Mana tidaknya, sebelum ini aku telah berjanji kepada diriku yang aku akan memotong line rakanku yang selalunya ditangga ke atas. Alhamdulillah, hasrat aku tercapai. Allah telah mendengar doa hamba-hambanya. 

Okay, end of my story. Hope you all enjoy reading it. Please ignore if there is mistakes in the essay because there is no deducted mark will be charge in all my entry. Sekian :)

No comments:

Post a Comment